Mini Cart

החזרות והחלפות

החזרות והחלפות

אנחנו רוצים שתהיה מאושר עם הרכישות שלך. מסיבה כלשהי, אם אתה לא מרוצה, נשמח ביותר לספק חילופי והחזרות עבור כל הפריטים שנרכשו מאיתנו אם יתקיימו התנאים הבאים:

  • כל הפריטים חייבים להיות לא משומשים, שאינם בשימוש, לא רחוצים ובמצב המקורי

  • Footwear should have no scuff marks on its outsole
  • כל הפריטים יהיה צורך לרכוש במקור משימבד שיווק

אם לא התקיימו התנאים שלעיל, אנו מתחרטים על כך שאיננו יכולים לעבד תביעות כלשהן בגין חילופי או החזר כספי, ללא קשר לכך שהפריטים נשלחו אלינו בחזרה.

פריטי המכירה אינם ניתנים להחלפה ולא ניתנים להחזרה, גם בבוטיק הקמעונאי שלנו או דרך הפורטל המקוון שלנו.

1.תוקף להחלפות והחזרות

כל החילופים והחזרות יצטרכו לעלות בתוך 10 ימים מתאריך החשבונית עבור ישראל, ו -20 ימים עבור הזמנות בחו"ל. עבור משלוחים מקומיים, יש אפשרות להחליף בסניףשלנו דרך הפורטל המקוון שלנו . 

 

2.חילופי & החזרים

2.1 יהיה עליך לכלול את החשבונית המקורית שלך יחד עם הפריטים שבתנאי המקורי ובאריזה.

2.2 בטובך להדפיס ולמלא את טופס בקשה להחלפה / החזרה כאן בצע את השלבים המופיעים בטופס עבור החליפין שלך.

2.3 שלח לנו את החבילה שלך באמצעות מצב traceable של דמי משלוח.

2.4 המתן לאישור הדוא"ל שלנו ותקבל הודעה כאשר החנות המקוונת שלך חנות אשראי מוכן. בדרך כלל, תקופת עיבוד הוא 5 ימי עבודה עם קבלת החבילה שלך.

2.5 כל הבקשות להחזרים יוחזרו באמצעות שוברי אשראי של חנות מקוונת בלבד. חנות מקוונת שלך שובר אשראי תקף למשך 30 יום והוא יכול לשמש עבור הרכישה הבאה שלך באינטרנט. זה בהחלט לא ניתן להחזרה, לא ניתן להארכה, לא להחלפה במזומן ולא להחלפה עבור שוברי הסניף. חנות מקוונת אשראי שובר הוא ישים באינטרנט בלבד ולא ניתן להשתמש בסניף שלנו.

2.6 חנות מקוונת שוברים אשראי יש להשתמש בעסקה בודדת וכל סכום עודף לא מנוצל, לא יוחזר.

2.7 החנות המקוונת שניתנה על ידי החנות המקוונת תהיה במחיר הקנייה של המוצר כאמור בחשבונית המקורית. לא יינתן החזר כספי בגין דמי המשלוח שנגרמו בהוצאות המשלוח המקוריות, החוזרות והלאה של פריטים שהוחלפו.

2.8 עם זאת, אם כל המוצרים שהתקבלו ייחשבו פגומים או משלוח שגוי, ישא את עלות המשלוח של הפריט (ים) בחזרה אליך. לידיעתך, כל הבורסות כפופות לזמינות המלאי, אך אנו משתדלים להחזיר לך פריט חלופי, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבצע חילופי פריטים (פריטים) בעלי ערך דומה או בחנות מקוונת זיכויים או כל שיטות אחרות על פי שיקול דעתו.

. 2.9 אין החזרים כספיים יינתנו עבור מסים, חובות, תעריפים והוצאות הבלו המוטלות על הזמנות בחו"ל או להחזרים או פריטים שהוחלפו.

2.10 כל ההחזרות והחילופים שנעשו באמצעות הפורטל המקוון שלנו בכתובת www.shimbad.com יצטרכו להישלח אל: החברה צור יגאל , רחוב 26 

3. תנאים והגבלות

3.1 כל הפריטים שהוחזרו והחליפו, ניתן לבצע רק פעם אחת.

3.2 אנו שומרים לעצמנו את שיקול הדעת הנכון והמלא כדי לפסול אותך מלקבל תשואה חופשית אם הפריט הבא (ים) להחזרה או להחלפה הם מאותו פריט (ים) כמו הזמנה קודמת.

3.3 מדיניות ההחזרות והחילופי שלנו אינה מכסה נזקים הנובעים מפגיעה ייחודית, מקרית או אקראית, שהיא תוצאה של שימוש על ידך או בלאי של מוצר

3.4 שימבד שיווק אינה אחראית לכל מוצר, מפורשת או משתמעת, לרבות אחריות משתמעת לסחירות, לאיכות, לציית לתיאור ולכושר למטרה מסוימת

3.5 החזרות כאלה נשלטות בכל עת על פי הוראות חוק הגנת הצרכן (סחר הוגן) של מדינת ישראל

3.6 כל ההחלטות של BeetleBug.com הן סופיות.

4. מדיניות תיקון

אנו מציעים שירותי תיקון עבור כל המוצרים שלנו. אנא בקרו אותנו בסניף לקבלת מידע נוסף או לפנות אלינו ב shimbadga@gmail.com

דילוג לתוכן